کسب درآمد میلیونی از اینترنت(با اثبات)
نوشته شده توسط : زپو

 کسب درآمد میلیونی از اینترنت(با اثبات)


با پيشرفت شديد تكنولوژی در قرن بيست‌و‌يك، سبك مشاغل به‌طور كلی دگرگون شد. درواقع گسترش استفاده از اينترنت به حدی رسيد كه همين الان من و شما به موازات زندگی عادي، يك زندگی مجازی در دنيای مجازی اينترنت داريم. اين پيشرفت عجيب اينترنت و نفوذ آن به دل جامعه باعث شد تا نوع و سبك مشاغل نيز به‌كلي دگرگون شود.

امروزه در اكثر كشورهای توسعه‌يافته، كسب درآمد از اينترنت يكی از رايج‌ترين و روتين‌ترين نوع درآمدزايی است. اما اين روش كسب درآمد در ايران هنوز جا نيوفتاده است. به‌گونه‌ای كه ديد نسبتا منفی به آن می‌شود و اغلب كسب درآمد از اينترنت را كاری نشدنی يا بيهوده می‌پندارند.

همين الان، پيش از وارد شدن به مبحث اصلی، ذهن خود را از پيش‌زمينه‌های منفی قبلی پاك كرده و با دقت بيشتری ادامه اين بحث را مطالعه كنيد.

درصد بسيار كمی از ايرانی‌هایی كه روزانه وقت خود را در دنيای مجازی سپری می‌كنند، توانسته‌اند از اينترنت پول در بياورند.

كسب درآمد از اينترنت قبل از هرچيز، احتياج به يك ذهن خلاق و پشتكار زياد دارد.

كافي‌است تا قدم اول را درست و محكم برداريد. پس از آن به مرور پيشرفت كرده و به اصطلاح "روی دور می‌افتيد" و روز به روز بر درآمد خود اضافه می‌كنيد.

اگر كسب درآمد از اينترنت در كشورهای توسعه‌يافته به عنوان يك شغل دوم مورد استفاده است، در ايران به دليل بكر بودن اين صنعت و نبود رقيب، با كمي خلاقبت می‌توان به درآمد ميليونی رسيد و بی نياز از هر نوع فعاليت ديگری شد. در واقع اين نوع درآمد‌زایی می‌تواند شغل اول شما باشد.

برای كسب درآمد از اينترنت بيش از 50 راه و روش مختلف وجود دارد كه بسته به نوع استعداد و علاقه خودتون می‌توانيد فقط از يكی از اين راه‌ها درآمد ثابت كسب كنيد.

اين حرف‌ها هيچ‌كدام دروغ نيست و به عنوان مثال همين سايت "پرتال جامع كتاب تاريخ" كه شما سرگرم مطالعه آن هستيد، برای تيم ما يك منبع درآمد و تنها شغل ماست.


چرا شما مثل ما از اينترنت پول در نياوريد؟
 

ما برای آموزش شما يك پكيج بی‌نظير شامل 14 كتاب PDF آماده كرده‌ايم كه در هركدام از اين فايل‌ها يك گوشه از كسب درآمد اينترنتي را معرفی كرده‌ايم. اين فايل‌ها از اين قرار است:

آموزش كسب درآمد از اينترنت در ايران
كسب درآمد در منزل
كسب درآمد از طريق فروش ايده و فروش افكار شما
كسب درآمد از اينترنت با سيستم‌های همكاری در فروش
کسب درآمد از ترجمه، تايپ، ويراستاري و مقاله‌نويسي (تمام مراحل اينترنتی و به صورت مجازی)
راه‌های كسب درآمد از اينترنت در 3 روز (راه‌های كوتاه‌مدت)
راه‌های كسب درآمد از اينترنت در 7 روز (راه‌های بلند‌مدت)
آموزش كسب درآمد از طريق تبليغات كليكي
آموزش كسب درآمد از طريق مقاله‌نويسی
راه‌اندازی يك فروشگاه صنايع‌دستی و كسب درآمد از آن
معرفی 5 روش خوداشتغال‌زایی از اينترنت
خلاصه‌ای از راه‌های ديگر كسب درآمد

همچنين دو فايل بسيار مهم نيز در اين پكيج وجود دارد. به وسيله اين دو فايل اولا به طوركلی با كسب در آمد از اينترنت آشنا می‌شويد و ثانيا ياد می‌گيريد كه چگونه درگاه آنلاين بسازيد و پول‌هایی كه از اينترنت كسب مي‌كنيد را مستقيما وارد حساب بانكی خود كنيد. اين دو فايل:

بازاريابی شبكه‌ای
آموزش ساخت درگاه بانكی آنلاين
(ما از همين روش توضيح داده شده در اين فايل، درگاه آنلاين ساخته‌ايم و شما در ادامه از آن استفاده خواهيد كرد)


ما در همين وبسايت فقط با دنبال كردن 1 راه از ميان ده‌ها راه كسب درآمدی كه در پكيج فوق معرفی شده است، و با ساخت يك درگاه بانكی (كه آموزش كامل آن در پكيج موجود است) از اينترنت كسب درآمد می‌كنيم و شغل ما همين است. شما هم می‌توانيد در اين راه موفق شويد.


يك نكته مهم:
چرا كسب درآمد از اينترنت؟

جامعه مجازی اينترنت، نامحدودترين جامعه در دنيای امروز است. شما هيچ سقفی برای كسب درآمد نداريد. فقط كافی‌است تا در يك روش از روش‌های معرفی شده، به صورت صحيح گام برداريد. با هر قدمی كه به جلوتر بروید، درآمدتان بيشتر خواهد شد.

تاكيد مي‌كنم لازم نيست حتما از تمام روش‌های معرفی شده در اين پكيج استفاده كنيد. فقط با يكی از راه‌كارهای داده شده و استوار بودن در آن می‌توانيد به موفقيت برسيد. مثل سايت ما كه فقط از 1 روش برای كسب درآمد استفاده می‌كند و تا كنون نيز موفق بوده‌ايم.

 


خرید و دانلود  کسب درآمد میلیونی از اینترنت(با اثبات)






:: برچسب‌ها: کسب درآمد , اینترنت , کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد اینترنتی , چگونه از اینترنت درآمد زایی کنیم؟ , چگونه روزی 50هزارتومان از اینترنت درآوریم؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: